Wij streven altijd naar goede zorg en proberen hierin mee te denken met de behoeften van onze patiënten. Het kan zijn dat u ongenoegen heeft over iets wat is gebeurd – of juist niet is gebeurd – op de huisartsenpraktijk. We vinden het dan ook erg vervelend dat u niet tevreden bent. We staan open voor feedback en willen dan ook graag samen met u kijken wat er niet goed gegaan is. We kunnen leren van uw feedback en proberen samen een oplossing te zoeken.
Niet tevreden? Praat er eerst met ons over
In onze praktijk vinden wij het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden bent of als u vindt dat iets beter kan, spreek ons aan in de praktijk. Vindt u het lastig om het rechtstreeks aan te geven bij de desbetreffende medewerker laat het ons dan weten via onderstaand formulier, deze zal worden behandeld binnen 2 werkdagen door de klachtenfunctionaris van de praktijk.
Als u het bij ons meldt, dan proberen wij samen uw probleem of klacht op te lossen.
Komt u er met ons niet uit: klacht indienen bij skge
De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van skge.
Als u nog vragen heeft aan skge, kunt u bellen naar 088 0229100.